اسنوپا

ویژگی مهمی که کولر گازی TCL را در رده ی بهترین های بازار قرار داده چیست؟

شرکت TCL فعالیت گسترده ای در زمینه طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبوع دارا می باشد. این شرکت تولیدی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به کارگیری نیروهای متخصص محصولاتی با سطح کیفیت بالا، با رعایت استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می نماید. کولر گازی به دلیل برخورداری از مزیت های متعدد به یکی از رایج ترین و پرکاربردترین تجهیزات برودتی در صنعت تهویه مطبوع تبدیل شده است. به همین منظور گروه صنعتی TCL به منظور تامین نیازمندی بازار کولر گازی هایی با قدرت خنک کنندگی بالا در مدل های مختلف تولید و روانه بازار رقابت می کند.

TCL با بهره مندی از دانش فنی روز دنیا و به کارگیری ایده های خلاقلانه در ساخت کولر گازی توانسته محصولاتی مدرن و کاربردی تولید کند. این سری از سیستم های تهویه مطبوع در ظرفیت هوادهی متفاوتی با موقعیت نصب متنوع تولید می شوند که همین امر موجب شده در فضاهای مختلف با هر نوع متراژی به منظور تامین هوایی مطلوب بهره مند شد.

از دیگر ویژگی های کولر گازی اسپلیت تی سی ال که آن را در رده ی بهترین های بازار قرار داده قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ی آن می باشد، که می توان با کمترین هزینه دستگاهی کاربردی و با سطح کیفیت بالا انتخاب نمایید. تمامی مدل های اسپلیت TCL همراه با گارانتی اصلی در وبسایت اسنوپا موجود می باشند که با امکان خریدی اینترنتی و غیر حضوری و امکان ارسال به سراسر کشور می توان خریدی بهینه و مقرون به صرفه را با ما تجربه نمایید.

موقعیت نصب و مدل های کولر گازی اسپلیت TCL

کولر گازی تی سی ال در ظرفیت هوادهی ۹۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰ BTU/h با راندمان و بازدهی مطلوب تولید و در بازار موجود می باشد. تنوع در موقعیت نصب در این تجهیزات این امکان را فراهم آورده که در محیط های مختلف به منظور ایجاد هوایی خنک و مطبوع از کولر گازی اسپلیت TCL استفاده نمود. مدل های دیواری، ایستاده، پرتابل و پنجره ای مطابق جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته شده اند. پنل داخلی به رنگ های سفید و نقره ای به شیوه ای مدرن تولید می شوند، که زیبایی پنل در این دستگاه ها موجب شده با هر نوع دکوراسیون و سلیقه ای همخوانی داشته با قرار گرفتن در محیط بدون اشغال فضای مفید، زیبایی خیره کننده ای به فضای اتاق هدیه می بخشد.

فیلترهای تصفیه هوا چند لایه با قابلیت ضد باکتریایی از نوع  Nano Silver با قدرت فیلتراسیون بالا موجب حذف هر نوع مواد معلق، ذرات گرد و غبار، بوی نامطبوع و آلودگی موجود در هوا شده و به این ترتیب هوایی عاری از هر نوع آلودگی به فضای اتاق منتقل می کند و نقش عمده ای در افزایش کیفیت و بهبودی هوای تنفسی دارد. استفاده از رطوبت گیر هوشمند در کولر گازی تی سی ال با تنظیم و کنترل میزان رطوبت موجود در هوا، دمای اتاق را مطبوع می نماید. قابلیت عملکرد سرد و گرم در اسپلیت های TCL از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات می باشد که تنها با خرید یک دستگاه می توان در فصل سرد و یا گرم سال همواره هوایی مطبوع را در فضای اتاق داشت.

کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت های TCL

کمپرسور یکی از اجزای مهم و اصلی در سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی به شمار می آید. به همین منظور کمپانی تی سی ال از کمپرسورهایی قدرتمند و مرغوب در ساخت کولر گازی اسپلیت تی سی ال بهره می برد. کمپرسورهای به کار رفته در کولر گازی تی سی ال از نوع تروپیکال، روتاری، پیستونی، اسکرال استفاده شده است.

که با توجه به گستردگی و تنوع در کمپرسورهای به کاررفته در این اسپلیت ها می توان در هر نوع اقلیم جغرافیایی با هر آب و هوایی برای ایجاد هوایی خنک و مطبوع بهره مند شد. کمپرسورهای مدل تروپیکال و پیستونی به کار رفته در کولر گازی های تی سی ال قابلیت کارکرد در دماهای بالای ۶۰ درجه سانتی گراد را دارا می باشند و می توان در مناطق گرمسیری مورد استفاده قرار داد. گاز مبرد بکار رفته در آنها نیز از نوع  R22 و R410  سازگار با محیط استفاده شده است. بهره مندی از کیت اینورتر در این سیستم ها سبب افزایش بازدهی شده و حدود ۶۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. دوام و طول عمر بالا از ویژگی های منحصر بفرد کمپرسورهای به کار رفته در اسپلیت های تی سی ال شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی اسپلیت TCL

کولر گازی TCL دارای ۵ سال گارانتی کمپرسور، ۲۴ ماه کل قطعات، ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۵ متر لوله مسی، کابل برق و عایق رایگان برای مدل های دیواری، می باشد و همچنین به صورت رایگان توسط نیروی متخصص شرکت مادیران در سراسر کشور نصب می گردد.

وب ‌سایت اسنوپا این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که مدل های کولر گازی اسپیلت TCL ارائه شده را با بهترین قیمت و بدون صرف وقت با ضمانت و گارانتی اصلی شرکت ‌های معتبر عرضه می نماید. همچنین برای فروش و عرضه محصولات به صورت اینترنتی با دریافت مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت کاملا قانونی و رسمی در جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.

دیدگاه‌ها 1

*
*

    Mark پاسخ

    Thanks for your blog, nice to read. Do not stop.