اسنوپا

کولر گازی و اسپیلت هایسنس، کیفیت بالا و مقرون به صرفه

هایسنس در سال ۱۹۶۹ به عنوان یک کارخانه کوچک تولید رادیو تاسیس شد، و از آن زمان تا کنون به یک شرکت چند میلیارد دلاری جهانی با بیش از ۶۰۰۰۰ نیروی کار تبدیل شده است. اسپلیت و کولرهای گازی هایسنس از جمله برند های بسیار با کیفیت ساخت چین می باشد که توانسته است با عواملی مانند کیفیت بالای محصولات، قیمت با صرفه و گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب سهمی بزرگی از بازار کولر گازی و اسپلیت های دیواری، ایستاده و داکت اسپلیت را در ایران و شهر اصفهان از آن خود ساخته که در ظرفیت های کولر گازی هایسنس ۳۰۰۰۰ مدل HRH-30TQ، کولرگازی و اسپلیت هایسنس ۲۴۰۰۰ مدل HRH-24TQ، مناسب برای مناطق گرمسیری و معتدل که در فضاهای از ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع استفاده می شود.

برند هایسنس یکی از سازنده های مطرح در دنیا می باشد، که به واسطه ی سطح کیفیت بسیار بالا توانسته طی چند سال اخیر درلیست پرفروش ترین های بازار جهانی قرار گیرد. گروه تولیدی هایسنس با بهره مندی از تکنولوژی و فناوری روز دنیا سعی بر آن داشته محصولاتی مدرن و پیشرفته طراحی و روانه بازار رقابت کند. کولر گازی اسپلیت هایسنس مدل HRH-18TQ یکی از کالاهای پر فروش در بازار ایران است که به دلیل قیمت مناسب و همچنین بازدهی مطلوب توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد. قطعات و اجزای به کار رفته در مدل های هایسنس همگی از متریال اصلی و با کیفیت استفاده شده که همین امر تاثیر به سزایی در بازدهی دستگاه به همراه دارد. همچنین گروه تولیدی هایسنس این اسپلیت ها را به گونه ای طراحی کرده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته باشند. شما با استفاده از این دستگاه می توانید هوایی مطبوع و دلنشین در محیط تجربه کنید.

دفترچه راهنمای کولر گازی هایسنس

کولر گازی اینورتر هایسنس مدل ورسای مجهز به عملکرد هوشمند، ریست اتوماتیک، حالت خواب، نمایشگر کمپرسور، ریموت کنترل و نمایشگر در جلوی پنل داخلی می باشد.

گاز مبرد مورد استفاده در اسپلیت های اینورتر سری ورسای هایسنس از نوع R410 می باشد و اسپلیت های اینورتر هایسنس سری ورسای دارای سطح انرژی A+ می باشند.

کولرگازی هایسنس مدل ورسای  قابلیت”عملکرد حداکثری” را دارا می باشد که در این حالت می تواند با حداکثر قدرت سرمایش/گرمایش فعالیت کند.

کولر گازی اینورتر هایسنس مدل ورسای دارای ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی قطعات داخلی می باشد. قبل از انتخاب و سفارش خرید هر یک از کولرهای گازی یا اسپلیت های فوق به آمپر (A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.

به منظور کاهش موثر مصرف برق کولرهای گازی یا اسپلیت ها ، همیشه دمای آنرا روی ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد.(تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد ۲۵ در تامین شرایط هوای مطلوب و موردنظر شما و همچنین کاهش موثر مصرف برق شما کاملا موثر است.)


کولر گازی هایسنس با موقعیت نصب دیواری دارای ظاهری شکیل ومنحصر به فرد می باشد که با دکوراسیون های مدرن امروزی همخوانی داشته و زیبایی محیط را دو چندان می کند. اسپلیت های هایسنس مجهز به کمپرسور روتاری و اسکرال می باشند و از دو نوع گاز R22 و R410 سازگار با محیط در آنها به کار رفته است. همچنین این مدل کولر گازی به گونه ای طراحی شده که در هنگام عملکرد دارای بسیار کم صدا باشد و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین باعث ایجاد هوایی مطبوع و دلنشین شود.

روی پنل داخلی نمایشگر دیجیتال تعبیه شده که وضعیت و موقعیت دستگاه را نمایش می دهد، همچنین مجهز به ریموت کنترل هستند که از فاصه ی مشخص می توان سرمایش و یا گرمایش آن را تغییر و کنترل نمود. همچنین به دلیل دارا بودن فیلتر تصفیه قابل شستشو، هوای ورودی به دستگاه را تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و مواد آلرژی زا به محیط هدیه می بخشد. همچنین به منظور دسترسی راحت به اجزای داخل پنل به منظور سرویس و یا شستشو، قابلیت باز و بسته شدن دارد.

خدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس

تمامی مدل های کولر گازی هایسنس دارای ۱۰ سال گارانتی کمپرسور و ۶۰ ماه سایر قطعات می باشد. وبسایت اسنوپا مفتخر است تمامی مدل های اسپلیت و کولر گازی هایسنس را با گارانتی اصلی ارائه نماید.

کولر گازی هایسنس با طراحی و ویژگی منحصر به فرد و مناسب برای فضا های کوچک می باشد . کولر گازی پرتابل هایسنس مجهز به سیستم نمایشگر LED ، تنظیم اتوماتیک و تایمر خاموش و روشن می باشد . این کولر گازی دارای به گاز مبرد R410 سازگار با محیط زیست و در رده مصرف انرژی A می باشد.

دیدگاه‌ها 0

*
*