اسنوپا

۶ نمونه از بهترین برندهای کولر گازی

امروزه استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع به یک اصل مهم درزندگی تبدیل شده است. در گذشته لزوم تجهیز فضاهای گوناگون به سیستم های تهویه مطبوع به دلیل اینکه آب و هوای کره زمین متعادل تر، هوا پاک تر و تنفس آسان تر بود چندان احساس نمی شد اما اکنون شرایط تغییر کرده و دیگر نمی توان در فصل گرما بدون استفاده از سیستم تهویه هوا و کولر زندگی کرد.

با توجه به این شرایط، تولیدکنندگان مدت هاست که دست به کار شده اند و عرضه سیستم های خنک کننده از جمله کولر گازی و اسپلیت از شرکت های مختلف را آغاز نموده اند. آیا می دانید بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت کدامند؟
با توجه به رشد روز افزون تولیدکنندگان در این حوزه، رقابت زیادی میان انواع برندهای کولرگازی و اسپلیت مشاهده می شود و این موضوع انتخاب را برای بسیاری از افراد سخت کرده است.

بهترین برندهای کولر گازی شامل چند دسته می باشند که شامل برنده عمده فروش کولر‌های گازی را به خود اختصاص می دهند. از بهترین برندهای کولر گازی می توان به برندهای اجنرال، گری، جنرال، ال جی و سامسونگ اشاره کرد.

با ما در فروشگاه اینترنتی اسنوپا همراه باشید چرا که در ادامه به صورت کامل به معرفی بهترین برندهای کولر گازی خواهیم پرداخت.

بهترین و با کیفیت ترین برندهای کولر گازی سال کدامند؟

شاید مناسب ترین تعریف از بهترین برند‌های کولر گازی این باشد که از هر لحاظ از سایر برندهای دیگر بهتر و برتر باشند. در این روزها که افراد زیادی قصد خرید کولر گازی دارند با طیف گسترده ای از مدل ها و برندها مواجه می شوند و این سوال دذهن آن ها نقش می بندد که کولر گازی خوب چی بخرم؟ کدام مدل بهتر است؟  و بسیاری از سوالات این چنینی.

با توجه به انواع برندها و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساخت کولر گازی یک مطلب جامع در رابطه با راهنمای خرید کولر گازی و بررسی تفاوت ها و ویژگی ها و معرفی بهترین مارک کولر گازی می تواند شما را در خرید بهترین کولر گازی راهنمایی کند. اگر وقت کافی برای خواندن کل مطلب راهنمای خرید کولر گازی را ندارید می توانید از طریق فهرست زیر به قسمت مورد نظر خود بپردازید.


در این مطلب به کولر‌های گازی هایی که بیشترین فروش را در بازار داشته و همچنین بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند خواهیم پرداخت:

۱- کولر گازی OGENERAL، با کیفیت و قدرتمند

برند اجنرال از بهترین برندهای کولر گازی در بازار است چرا که از مزایای بیشتری نسبت به سایر برندهای دیگر برخوردار است. البته این موضوع که اجنرال یک برند معروف است هم بی تاثیر نیست.
از دیگر دلایلی که باعث استقبال بیشتر از این برند شده این است که در رده مصرف برق A++ قرار دارد و همچنین به عنوان یکی از کم مصرف ترین کولرهای گازی شناخته شده است.


از دیگر مزایای این نوع کولر گازی که آن را جزو بهترین برند‌های کولر گازی قرا داده است، دارا بودن قطعاتی با استحکام بالا و همچنین موتوری کم صدا است.
این نوع کولرها در دمای هوای بالا عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارند و محیط را خنک تر می‌کنند.
کولر‌های گازی اجنرال در مدل‌ها و طرح ‌های مختلف وجود دارد و همه می‌توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود کولر گازی مورد نظر خود را از برند اجنرال انتخاب و خریداری نمایند.

کولر گازی OGENERAL، با کیفیت و قدرتمند

۲- کولر گازی GENERAL، قیمت ایده آل و کم مصرف

برند جنرال جزء پرفروش ترین کولر گازی های موجود در بازار است. ‌ از مهم ترین مزیت ‌های این نوع کولر قیمت ارزان و مناسب بودن کولر گازی جنرال نسبت به سایر کولر‌های گازی است.
کولر گازی جنرال در رده برق مصرفی B قرار دارد.
موتور کولر گازی جنرال محصول توشیبا تایلند می باشد که از قدرت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کولر گازی GENERAL، قیمت ایده آل و کم مصرف

۳- کولر گازی SAMSUNG نامی آشنا در ساخت محصولات مبتکرانه

شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین شرکت‌های تولید وسایل برقی و لوازم خانگی در کره جنوبی است که دارای زیر مجموعه‌ های زیادی می باشد.

برند SAMSUNG یکی از معتبرترین برندها از گذشته تاکنون بوده است که تولید کننده انواع مختلفی از وسیله های برقی می باشد.
شرکت سامسونگ با استفاده از فناوری روز و با کیفیت ترین قطعات، بهترین نوع کولرهای گازی را به بازار عرضه می کند و یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای کولر گازی می باشد.


شرکت سامسونگ دارای تنوع بسیار بالا در محصولات خود می باشد و کولر‌های گازی را در انواع مدل‌ ها و طرح ‌های مختلف برای همه نوع سلایق به بازارعرضه می کند.
همچنین گارانتی و ضمانت این برند از کولر‌های گازی یعنی (سام سرویس) باعث شده است که اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و طرفداران زیادی پیدا کند.

کولر گازی SAMSUNG نامی آشنا در ساخت محصولات مبتکرانه

۴- کولر گازی GREE، بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع

GREE نیز از گزینه ‌های بهترین برندهای کولر گازی می‌باشد. یکی از مطرح ترین شرکت ‌های ساخت سیستم ‌های تهویه هوای مطبوع شرکت گری می‌باشد که در سال ۱۹۹۱ شروع به کار کرده است.
گری یک شرکت تخصصی در حوزه ساخت کولر‌های گازی است که تولید بخش عمده ای از کولرهای گازی مورد نیاز ایران و سایر کشور‌های دیگر جهان را بر عهده دارد.
این نوع کولر‌های گازی که تنوع بالایی در طرح و مدل دارد باعث شده که برند گری را از سایر مارک‌های دیگر متمایز کند.


کولر گازی گری از نظر سرمایش و گرمایش قدرت بالا و عملکرد مطلوبی دارد. بدنه و قطعات آن‌ از جنس بسیار عالی ساخته شده است و جنس خوب و مرغوب آن باعث شده که به بهترین نحو کار خود را انجام دهد.
از دیگر نکات مثبت کولر‌های گازی گری مصرف پایین انرژی می باشد.


پنل ‌های خارجی و داخلی کولر‌های گازی گری کم حجم بوده و محیط کمی را اشغال می‌کنند. کولر‌های گازی گری در نوع اینورتر دارای قیمت مناسبی می‌باشند.
از کولرهای گازی گری بیشتر در محیط ‌هایی مثل رستوران‌ها، سالن‌ها، پاساژ‌ها، فروشگاه‌ها، بازارسرپوشیده، اماکن عمومی ‌و مکان ‌های بزرگ استفاده می‌شود.

کولر گازی GREE، بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع

۵- کولر گازی LG، نامی آشنا در طراحی و کیفیت

ال جی برندی نام آشنا و مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی و محصولات سرمایشی می باشد که شاید نیاز به معرفی چندانی نداشته باشد.

کولر‌های گازی ال جی با وجود داشتن موتور قدرتمند در مصرف برق صرفه جویی می‌کنند همچنین این نوع کولر‌های گازی امکان نصب سریع وآسان را دارند و یک انتخاب ایده آل برای شما هستند. با این تعاریف می‌توان آن را جزء بهترین برندهای کولر گازی دانست.
کولر‌های گازی ال جی در طرح‌ها و مدل ‌های جدید و زیبا جایگاه خود را در بازار پیدا کرده اند.

کولر‌های گازی ال جی از جدید ترین نسل کولرهای گازی اینورتر اند که یکی از کم مصرف ترین کولرهای گازی هستند که به صورت یکباره ۷۳ درصد از انرژی مصرفی خود را کاهش داده اند.
کولر‌های گازی ال جی می‌تواند یک انتخاب مطمئن جهت تامین سیستم گرمایش و سرمایش محیط کاری یا منازل شما باشند.

کولر گازی LG، نامی آشنا در طراحی و کیفیت

۶- ایران رادیاتور، اولین دارنده استاندارد صادرات محصولات درایران

کمپانی ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را آغاز کرده است این شرکت اولین دارنده استاندارد جهت صادرات محصولات خود در ایران می باشد. کارخانه ایران رادیاتور واقع در رشت می باشد و دفتر مرکزی آن در تهران فعالیت دارد.

شرکت ایران رادیاتور در اواخر سال ۱۳۶۹ شروع به صادرات تولید محصولات خود به ۳۰ کشور جهان کرده و محصولات این شرکت دارای کیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد. کولر گازی ایران رادیاتور محصولات خود را در دو گرید A , B تولید کرده است. و از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع و توزیع کولر گازی اسپلیت بصورت گسترده در سطح کشور آغاز کرده است. کولر گازی های ایران رادیاتور مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشیبا و کندانسور GOLDEN FIN مقاوم در برابر خوردگی می باشد و برای شهرهای بزرگ و مناطق با رطوبت بالا مناسب است.

ایران رادیاتور، اولین دارنده استاندارد صادرات محصولات درایران

 

در این مطلب شما را به صورت کلی با پرفروش ترین و بهترین برندهای کولر گازی آشنا کردیم. امیدوار هستیم با مطالعه این مقاله کولر گازی مد نظر خود را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

 

دیدگاه‌ها 0

*
*